BLINK-festivalen 2014.

Fra BLINK-festivalen 2014. Foto: Axelar/Lars Kristian Aalgaard

Stolt hovedsponsor av BLINK-festivalen

Rulleskifestivalen BLINK er sommerens største sommerarrangement for ski og skiskyting. Verden beste utøvere kjemper mot hverandre i tøffe konkurranser og talenter i alle aldre gjør opp seg imellom gjennom tre tettpakkete dager i Sandnes. Multiconsult er en av hovedsponsorene for BLINK-festivalen i Sandnes for femte året på rad.

27. juli 2015

– Vi opplever BLINK-festivalen som unik i Norge. Foruten å møte mange av verdens beste utøvere innen sine grener, er dette et arrangement for talenter i alle aldre i tett samspill med lokalsamfunnet. I Multiconsult skaper vi verdier nettopp ved å kombinere spisskompetanse med bredde – og hvor samspillet med våre kunder er sentralt for å levere riktig kvalitet, sier kommunikasjonsleder Gaute Christensen i Multiconsult.

BLINK-festivalen starter torsdag 31. august med et 6,5 kilometer tøft motbakkeløp opp Lysebotn. Dette er for øvrig en av flere veier Multiconsult har vært med på å prosjektere i Lyse-heiene. På fredag og lørdag er det mange spennende dueller mellom verdensstjernene i Sandnes sentrum. Både fredag og lørdag arrangeres det barne- og ungdomsskiløp på formiddagene i de samme løypene som de største stjernene går i senere på dagen.

– Som tilfellet er i idretten, tiltekker også våre fagspisser seg bransjens beste talenter. Talentene er fremtiden og bidrar med nye verdifulle tanker inn i selskapet. Selskapet ser derfor verdien med at BLINK-festivalen er et møtepunkt hvor fremtidens enere får møte verdens aller beste utøvere. BLINK-festivalen oppleves også derfor å være en veldig god match for Multiconsult og et riktig sted å være hovedsponsor.

Langsiktighet

Selskapet har tro på å utvikle samarbeid over tid og har derfor samarbeidet med BLINK gjennom flere år. Multiconsult bidrar inn mot en rekke lokale idrettslag, men BLINK-festivalen og Norges Cykleforbund de eneste sponsratene Multiconsult satser virkelig tungt på innen idrett.

– Felles for de begge er at de representerer idretter våre medarbeidere er opptatt av – og aktiv innen. Vi søker en kombinasjon av positiv synlighet for selskapet og lokalt engasjement og positive opplevelser for våre medarbeidere når vi inngår slike samarbeid. Slik sett søker vi sunne samarbeidspartnere hvor vi kan kombinere positive aktiviteter for våre medarbeidere. Samtidig gir selskapet en god eksponering både lokalt og nasjonalt gjennom media, sier Christensen

Stor oppmerksomhet

Blink-festivalen går av stabelen for 10. gang og har opplevd en stadig økende popularitet, både når det gjelder besøkende og ikke minst blant tv-publikummet. Tv-sendingene fra festivalen er noen av de aller mest settte sendingene gjennom sommeren. Også i år har NRK valgt å sende direkte fra Blink-festivalen i Sandnes:

  • Tors. 30. juli   kl. 22.30 – 23:10 : Skishow på sommerføre
  • Fre. 31. juli      kl. 20.00 – 21:30 : Skishow på sommerføre
  • Lør. 1. august  kl. 20.10 – 21:40 : Skishow på sommerføre

Multiconsult er stolt hovedsponsor av Blinkfestivalen for femte år på rad. Besøk oss gjerne på standen vår inne på arenaområdet.